zaterdag 11 juni 2011

Wat doe ik hier?

Je kent die momenten wel, waarop je wat verder nadenkt over hoe dit wereldje in elkaar zit. Waar gaat het allemaal naar toe en wat is jouw plaats daarin? Over dit soort vragen, denk je meestal pas na als er bepaalde dingen in je leven gebeuren: een vriend of vriendin die aan een slopende ziekte lijdt of een ernstig ongeluk heeft gehad; minder plezierige dingen die je overkomen of de wijze waarop alles (soms; in de soep) draait in deze wereld; zinloos geweld.
Dat zijn maar enkele dingen die ertoe kunnen leiden dat je in een situatie terechtkomt waarin je het even (of helemaal) niet meer ziet zitten. Maar ook als het allemaal wel goed met je gaat, is het niet verkeerd toch eens na te denken over de 'belangrijke vragen van het leven'.

Dit boekje probeert antwoord te geven op vragen als:
Bestaat God?
Heeft Jezus bestaan?
Hoe ziet het plan van God eruit?
Hoe kan ik Hem leren kennen?
Waarom en waarvoor leef ik eigenlijk?
Hoe lees ik de Bijbel?

Natuurlijk kan in een dun boekje als dit nooit alles aan de orde komen. Omdat elk mens anders is, is er ook niet echt een standaardoplossing. Maar de grote lijnen van het leven zijn wel bekend. Het gaat er vooral om dat je zelf de antwoorden zoekt en ontdekt wie je bent ten opzichte van God. Daarbij wil dit boekje je helpen. Om zo een antwoord te krijgen op de vraag 'Wat doe ik hier?', waar ben ik nou eigelijk mee bezig?

 
 
 
Dit boekje kan besteld worden via de deze link:
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten