zondag 15 juli 2012

20 x 20 cm. Acryl.



Tijd.
Voor alles is een bepaalde tijd, de tekst uit Prediker 3.
De tijd vliegt voorbij, daarom heb ik in het midden rondom de klok vleugels gemaakt.
Tegenwoordig heeft iedereen het druk, druk met gezin, werk, sport of andere hobby’s, sociale contacten ( verplichtingen) enz. enz. Ook van mij zou iedere dag wel een paar uur langer mogen duren, want ik kom vaak tijd tekort. Ik ken niemand uit mijn omgeving die zich verveeld. Het is  aan jezelf om te bepalen waar je je tijd aan wilt besteden, je moet dus keuzes maken.
En dan heb ik het niet over werk, want bij iedereen moet brood op de plank komen. Maar ik hoor vaak van mensen dat ze eigenlijk bepaalde dingen graag zouden willen doen, maar daar niet aan toe komen omdat de tijd daarvoor ontbreekt.

Laten we juist nu de tijd zo kostbaar is, tijd vrij maken voor het geestelijke, wat onvergankelijk is, juist nu er nog ‘tijd’ voor is.

Op de site: www.woordenvanleven.blogspot.com staan diverse (korte) studies en links naar andere sites die de moeite van het bezoeken waard zijn.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten