zaterdag 27 juli 2013

Songteksten


Als ik sommige popnummers op de radio hoor, krijg ik de gedachte dat die teksten ook geestelijk  geïnterpreteerd kunnen worden. Het gaat dan niet om de gehele tekst maar vaak om gedeelten of refreinen. Van drie heb ik deze schilderijtjes gemaakt.
Shine bright like a diamond (Rihanna), daarbij moest ik denken aan de tekst “laat je licht schijnen” uit Matth. 5:16.
 
 
 Keep your head up, keep your heart strong ( Ben Howard), doet mij denken aan de tekst uit Jozua 1:9 “wees sterk en heb goede moed, wees niet bang want de Heer je God is bij je waar je ook gaat”.
 

 
 

 You’re amazing, just the way you are ( Bruno Mars), bij het refrein van dit lied moest ik denken aan Psalm 139:14, je bent wonderlijk gemaakt.
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen