zondag 9 november 2014

Blessings & Lifestyle


Ik vind het hartstikke leuk dat ik  gevraagd ben om mee te werken aan de nieuwe site
 
Blessings and lifestyle is de plek om artikelen, (online) shops en veel meer met een christelijke boodschap te vinden. 
Muziek, boeken , woondecoratie, kleding, kunst, echt te veel om op te noemen.
Een hele mooie website met veel links naar sites die de moeite waard zijn om te bezoeken!
 
De vrouw achter de site van www.blessingsandlifestyle.nl
is Shannon Dekker:

http://blessingsandlifestyle.nl
 
Ik ben Shannon Dekker. Sinds 2008 was ik eigenaresse van Hannah Design, een webshop met vrolijke handgemaakte artikelen en met de hand beschilderd serviesgoed met een christelijke boodschap.Ook geef ik creatieve workshops.
Door de jaren, heb ik veel mensen met een christelijke levensovertuiging ontmoet, die mooie dingen maken of doen, met passie en creativiteit. Ik kwam daarom op een idee om hippe, trendy artikelen, plekjes, webshops met een christelijke achtergrond, samen te voegen op een website. Ook zal onder categorie Inspiring people, mensen hun verhaal vertellen over wat zij doen, om misschien anderen te stimuleren ook hun talenten te ontwikkelen. Ik geloof dat iedereen gaven en talenten van God gekregen
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen