zaterdag 12 november 2016

Mijn nieuwe website bijna online!

Het was de laatste maanden rustig op mijn blog. Niet zonder reden, ik heb het laatste half jaar gewerkt aan een nieuwe collectie schilderijen.

"De Collectie" bestaat uit originele unieke schilderijen, er is van elk ontwerp slechts 1 beschikbaar. Elk schilderij heeft een betekenis. De afmeting van de "Originals" is 30 x 20 cm.
Van deze originele schilderijen heb ik professionele reproducties laten maken, gedrukt op speciaal zwaar papier, wat de structuur heeft van een linnen doek.
Dat maakt dat de reproductie die ik "Frame Art" noem, exact lijkt op het originele schilderij, maar dan op papier gedrukt i.p.v. geschilderd op een schildersdoek.

Frame Art, de naam zegt het al, is kunst om in te lijsten.

Frame Art is beschikbaar met tekst en zonder tekst. Op de Frame Art zonder tekst kan ik je favoriete tekst, lied, quote, uitspraak o.i.d. schrijven. Op die manier heb je een persoonlijke kunstwerk!

Zowel de Collectie originele schilderijen als de Frame Art Collectie wordt steeds uitgebreid met nieuwe ontwerpen.

De "Originals" en de "Frame Art" kan doordat ze hetzelfde formaat hebben heel goed gecombineerd worden. Op die manier kun je een collage aan je wand maken.

Naast de Collectie, die bestaat uit schilderijen van 30 x 20 cm. maak ik nog steeds grote schilderijen.

Straks deel ik alle schilderijen en Frame Art op dit blog. Nog een paar dagen dan gaat de website online. Ik hoop dat jullie straks een kijkje willen nemen op www.tinekederaat.nl

 


Dit is een voorbeeld van  een Frame Art waar een eigen tekst op geschreven is.
 
 
De Frame Art ( kunst om in te lijsten) kan op verschillende manieren opgehangen of neergezet worden. In een fotolijst of op een klembord, of op andere creatieve manieren. Later plaats ik meer foto's van verschillende manieren om je Frame Art in je interieur toe te passen.
 
 


1 opmerking:

  1. Wat ontzettend gaaf, Tineke, ben heel erg benieuwd.
    Alvast gefeliciteerd met je nieuwe website, maar bovenal Gods zegen, opdat het tot zegen zal zijn voor velen.

    Lieve groet, Rita

    BeantwoordenVerwijderen