vrijdag 13 september 2013

De haven van rust.


 
 
 

Het derde schilderij uit de "Wind & Water" serie,
 
"De haven van rust" :
 
 
Afmeting 50 x 70 cm. Te koop € 175,-
 
Mijn anker ligt vast in de haven van rust, dit is het couplet van het mooie lied:
 
De haven van rust.


1. Mijn ziel was verbannen op drift op de zee
    Door zonde belast uitgeblust
    Maar ‘k hoorde een stem die zacht zei: kies voor Mij
    En ik kwam in de haven van rust

Refrein:  Mijn anker ligt vast in de haven van rust;
                Ik bevaar woeste zeeën niet meer
                Al loeit een orkaan, ik heb Zijn stem verstaan
               ‘k Ben veilig voorgoed bij mijn Heer

2. Ik ben door erbarmen van Hem overmand
    Vertrouw in geloof op het  Woord
    Dat ketens verbreekt in de haven van rust
    Daar is mijn Verlosser aan boord

Refrein

3. Het lied van mijn hart, sinds de Heer in mij woont
     Is steeds het gezegend refrein
     van Jezus: Hij zoekt iedereen die verlangt
     in de haven van rust ook te zijn

Refrein
 
 
Hoop is een anker voor de ziel, wat is hoop?
Lees het artikel bij het lied op:
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen