Ontdek mijn nieuwe website: je bron voor creatieve inspiratie

 

Tineke de Raat Art

Stel je voor: één plek waar je alles vindt wat je nodig hebt om aan de slag te gaan met schilderen.

Na jaren bloggen op deze plek, is het zover:

Ik heb mijn complete kunstwereld verplaatst naar een gloednieuwe website!

Wat kun je verwachten? Nou, alles! Mijn schilderijen, handige blogberichten vol tips, trucs, en uitleg over materialen en schildertechnieken met YouTube video's. En dat is nog niet alles.

Komt er nog meer? Absoluut! Vanaf eind augustus lanceer ik mijn allereerste online cursus: 'Kleuren mengen met acrylverf'. Deze cursus is jouw geheime wapen om meester te worden in kleuren mengen. Geen ervaring? Geen probleem! Mijn doel is simpel: ik wil dat jij geniet en ontspant door creatief bezig te zijn.



De online cursus is mijn eerste project om jou te helpen schilderen makkelijker en leuker te maken. Na de lancering van de cursus zullen er nog meer handige tools volgen.

De website is pas net gelanceerd en zal de komende tijd verder worden gevuld met inhoud.

Bezoek mijn nieuwe website www.tinekederaat.nl en laat je inspireren. Samen gaan we iets moois creëren!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Voetstappen in het zand

De haven van rust.

Weet dat je een parel bent, een parel in Gods Hand.